29 czerwca 2015

Liebster Award 1



Zostałam nominowana do Liebster Award przez Maggie za co bardzo jej dziękuję. A to jej blog

 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Odpowiedzi na pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony superbohater i dlaczego?
Chyba nie mam żadnego takiego. Żadnych filmów z superbohaterami niestety nie oglądałam.
2. Jesteś sama gdzieś w głębi piwnicy i nagle gaśnie Ci światło. Jak reagujesz?
Chyba normalnie. To tylko zgaśnięcie światła, mogła żarówka się przypalić :D.
3. Co to przyjaźń?
To coś takiego gdzie dwie osoby są wobec siebie szczere i ufają sobie wzajemnie.
4. Czy boisz się myszy? Jak reagujesz na jej widok?
Nie. Gdyby mi weszła jakaś do domu to bym ją normalnie wypuściła.
5. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Nie. Myślę, że miłość może być dopiero po bliższym poznaniu kogoś.
6. Jakiej muzyki słuchasz?
Bardzo różnej. Jak jakaś piosenka mi się spodoba to chyba każdego gatunku posłucham.
7. Jak chciałbyś spędzić ostatni dzień w życiu?
Myślę, że z najbliższymi osobami.
8. W skali od 1 do 10 jak bardzo podoba Ci się mój blog (BARDZO PROSZĘ SZCZERZE, NIE OBRAŻĘ SIĘ ZA KRYTYKĘ! ) i dlaczego? Co w nim lubisz, a czego nie?
10/10. Chyba za całość.
9. Czy lubisz sprzątać swój pokój?
Tak. Ale wtedy jak nikt mi ciągle nie mówi żebym to zrobiła.
10. Jesteś sama w lesie i natykasz się na niedźwiedzia. Co robisz?
Chyba bym się nie ruszała, żeby mnie nie zaatakował.
11. Wampir czy wilkołak?
Wampir.

Moje nominacje [Kolejność przypadkowa]:
Na razie tylko tyle, bo nie mam jakiejś wielkiej listy blogów, żeby nominować 11.

Moje pytania:
1. Jaka jest ostatnio przeczytana przez ciebie książka?
2. Twoje pierwsze opowiadanie lub jakakolwiek twórczość?
3. Ulubiony zespół muzyczny / wykonawca?
4. Co byś zrobiła gdybyś dostała propozycję, żeby na podstawie twojego opowiadania nakręcić film?
5. Do jakiego miejsca [kraju/miasta\ chciałabyś najbardziej pojechać?
6. Jakiego bohatera / jaką bohaterkę ze swojego opowiadania lubisz najbardziej?
7. Książki zwykłe czy książki elektroniczne?
8. Co uważasz na temat seriali typu "Dlaczego ja", "Trudne sprawy" i podobnych?
9. Czy według ciebie przyjaźń damsko-męska taka bez związku istnieje?
10. Android czy iPhone?
Niestety 10, bo jedenastego nie mogłam wymyślić.

I pytanie do czytelników i do tych którzy trafią na mojego bloga:
Kto bierze udział w Liebster Award?
Pytam tak na przyszłość, żeby wiedzieć kogo mogę nominować a kogo nie.

Za nominację jeszcze raz bardzo dziękuję.

14 komentarzy:

  1. Hejo! :3
    Kochana! Nie dziękuj za nominację, bo zasłużyłaś! :***
    Hehe. Czy tylko ja mam taką wybujałą wyobraźnię, że jak zgaśnie mi światło to zaczynam sobie wyobrażać niestworzone rzeczy i z tego powodu jest możliwość, że padnę na zawał? xD
    Pozdrawiam cieplutko! :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za nominacje. Nie wiem z jakiego to powodu zostałam nominowana bo przecież mój blog kompletnie na to nie zasługuje.

    Swoją drogą serdecznie Ci gratuluję ;*

    Już odpowiadam na pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli możesz to o nowych rozdziałach informuj mnie w "polecane blogi" na:
    dariusz-tychon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejejejej dopiero zauważyłam nominają, ja to jednak jestem opóźniona!
    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/
    oczywiście odpowiem jak znajdę chwilke wolnego czasu :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć.
    Co tutaj taka cisza?
    Kiedy kolejny rozdział?

    sie-nie-zdarza.blogspot.com
    prawdziwa-legenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, zapraszam w wolnej chwili na nowy wpis w pamiętniku Klary :)
    emocje gwarantowane!
    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/
    Paaa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tysio się wpadł przypomnieć xD
    Nie bym wymagał bycia na bieżąco, ale jestem, piszę u siebie i nadrabiam zaległości u innych, i tak cię wypatruję u siebie, i wypatruję, bo już się bardzo za tobą stęskniłem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam "Avengers", jako jeden z filmów o superbohaterach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednak jesteś!! A już myślałam, że przestałaś pisać. Dziękuję za komentarz i mam nadzieję, że zaskoczysz mnie tu swoją nową historią, bądź będziesz kontynuować tę. Czekam i czekam i doczekać się nie mogę :<. Mam nadzieję, że wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejo kochana! ;3
    Coś jeszcze się tutaj pojawi?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry wieczór!
    Z przyjemnością informuję Cię o II edycji przedwojennego konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie”. Jeżeli chcesz podszkolić swoje pisarskie umiejętności, a przy okazji coś wygrać, ten konkurs jest właśnie dla Ciebie! Mimo że tematyka jest związana z dwudziestoleciem międzywojennym, można napisać opowiadanie w dowolnym klimacie oraz zarówno autorską opowieść, jak i fanfiction. Przewidziane są cenne nagrody, m.in. książki tematyczne, gazety, płyty CD, niespodzianki, ale przede wszystkim jest do wyboru dziesięć książek z różnych gatunków. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału.
    http://www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com
    Zapraszam również do wzięcia udziału w zabawach, gdzie także można zgarnąć nagrody książkowe.
    http://www.przedwojenne-zabawy.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło!
    Sovbedlly
    PS. Przepraszam za reklamę.

    OdpowiedzUsuń